Vecka 3!

Jomen, vecka 2. Var det förra veckan och då hann Overallisbrallis inte ens med, och lika bra var väl det eftersom jag uppenbarligen tippar som ett gammalt arsel. Eller snarare, jag inbillar mig att Folke och jag var överens förra året om att folk som lever på gamla meriter ( förutom Kikki Dee och Mange) inte ska få vara med och så kommer Folke och röstar in Jessica "skåpmaten" Andersson första veckan? Nä, jag fick nog. 
Om vecka två har jag intet att säga förutom " HEJ MANGE!". :) 
 
 
Så, nu till kvällens begivenhet! Den här veckan är mucho svårtippad eftersom det är massa halvkändisar med som blivit halvkändisar genom obskyra TV-program som Idol och annat mög på vilka jag inte tittar. Om dessa halvfigurer vet jag ingenting och därmed är det svårtippat. 
Men, Overallisbrallis är back on track och såhär går det ikväll dårå! 
 
 
Till final: Kristin Amparo- ska tydligen vara en Sarah Dawn Finer låt! och JojkHenrik Fjällis- damernas favorit of the kväll! 
 
Andra chansen: Jag slår till med Isa och Ellen Benedictsson. You go girls! 
 
Åker ut gör Andreas Johnsson ( Kom IGEN NU FOLKE!! Den mannen är SLUT! It's over!!) Andreas Weise - Eller är han en sån där tantfavorit som jag missat? Är han det? 
 
Sist ikväll: Kalle Nåt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0