Grattis på 5-årsdagen, älskade unge

 
Imorgon har du funnits hos oss i 5 år och mitt lilla, stora, starka, hjälplösa knyte har blivit en liten, stor, stark och hjälplös liten kille. Full av bus och skratt och med en bestämd åsikt om det mesta. En kille med så mycket spring i benen att du efter bion måste springa igenom alla stolsrader för att rasta benen lite. En kille som skrattar så hjärtligt att jag får tårar i ögonen. En kille som inte kan få nog av att gosa med sin mamma. Jag vet att jag kommer att se tillbaka på den här tiden, när du är 5 år, och önska att jag bara fick vara här,  i tiden vi äri nu, bara en enda dag till. Men nu är vi här och jag älskar det, älskar dig,  varje dag Grattis på 5-årsdagen, älskade unge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0