Grattis på treårsdagen älskade unge!

 
Imorgon fyller du, mammas älskade unge, tre år!
Av dig, som du är nu, vill jag alltid kunna minnas ditt ljuvliga fnitter när du blir kittlad. Din så uppriktigt överlyckliga uppsyn varje gång du föreslår din älsklingslek " Ska vi vara böööörn!!". Dina busiga upptåg och din finurliga blick när du har hittat på bus! Din sanna glädje över att du numera har "msonger" eftersom du är en stor kille som kissar på toan, och din oförmåga att sitta still när det går att dansa och lyckan över att du "hittade ett E!" ! Ditt "sista, mamma, sista" när du bara vill pilla i mitt hår en liten liten stund till innan du ska sova.Och dina starka, stora kramar och ditt "jackardaaaj mamma" och "ska vi mysa lite"? Jag vill också komma ihåg ditt trilskande och trotsande och tjurande, som ibland är så feltajmat och ibland så vansinnigt frustrerande, men så nödvändigt. Du är inte mammas lilla bebis längre, du är stor kille nu och kan själv, vill själv, på ditt sätt och det är bra. 
 
Men du kommer alltid, alltid att vara min älskade unge! 
 
Grattis på treårsdagen, Elliot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0