Good stuff lately

För mig:

-semester i antågande
-en bortglömd extra pengasumma in på kontot
-att få ha varit med på Atlas Copcos fantastiska föreställningsresa
-bra planer för jobbet
-att jag hittade min plånbok som jag tappat en halvtimme tidigare på en parkeringsplats
-VG på tentan
-att Bulle-buddyn är hemma igen och redo för telefonbabblel/support

För Elliot:

-semester i antågande
-repetoaren "mamma" "pappa" och "äta" nu utökad med "Saga" och "Flisa"
-att kunna äta en hel måltid helt själv
-att somna efter bara en halvtimmes motstånd
-att, inför skidsemestern, ha insett att det där med pulka är good shit i allafall

( Mindre good stuff:
-att inte kunna lita på att de vuxna som finns runt ens barn kan se till deras bästa
-att det är sjukt kallt igen )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0