ESC

I jurovission nästa helg finns inget så överlägset som Alexander var i fjol. En gissning vill jag nog ge mig på ändå.
Bästa låten är Tysklands Satellite
som även Anita, som plockade ut russinet Rybak ur kakan lååångt i förväg, samt finska Tomas i expertpanelen har som favorit. Den får gärna vinna för mig, men jag tror att någon av Balkanlåtarna, te.x Ovo je Balkan eller Apricot Stone drar längsta strået till slut!

och de sämsta by far är Ryssland, Belgien och Sloveninen, tätt följd av England. Smörja.

Anna Bergendahl? Tveko om hon tar sig till final ens.....



F.ö: Hur lycklig blir man av att möta en buss med texten Buss & Kram samt ett hjärta i frontdisplayen där destinationen eller ett tråkigt bussnummer brukar visas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0