Result of the knasiga jury of the pippol

1. Anna Bergendahl – ”This is my life.” – 214 poäng

2. Salem Al Fakir – ”Keep On Walking” – 183 poäng

3. Eric Saade – ”Manboy” – 155 poäng

Plats 1-3 ( utan inbördes ordning....fast jag tror kanske ändå på den ordningen de är i. Men jag kommer att ge mig rätt för omvänd ordning också.)
Anna Bergendahl
Eric Saade
Salem al Fakir

3 rätt till mig

4. Darin – ”You're Out of My Life” – 117 poäng

5. Timoteij – ”Kom” – 95 poäng

6. Andreas Johnson – ”We Can Work It Out” – 50 poäng

7. Ola Svensson – ”Unstoppable” – 47 poäng

4-7
Timotej
Darin
Jessica Andersson
Pernilla

Två poäng till till mig!


8. Jessica Andersson – ”I Did It for Love” – 37 poäng

9. Peter Jöback – ”Hollow” – 32 poäng

10. Pernilla Wahlgren – ”Jag vill om du vågar” –12 poäng

 8-10
Andreas Johnsson
Peter Jöback
Ola

 Och ett poäng till, totalt sex rätt. Jessica och Pernilla bytte plats med Andreas Johnson och Ola i min tippning.

Kvällens mest rätt: Pernilla kom sist.
Kvällens mest fel: Vinnarlåten. Varför Folke? Varför?

Det är min övertygelse om att Sverige inte kommer att vara med i ESC i år. Men skit samma, Alexander lär komma!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0