En bloggsopas bekännelser...

Okej, bloggen är inte min bästa baby just nu, och får finna sig i att bli bortprioriterad. Här kommer iallafall lite uppdateringar sen sist:

Besök från Skåne i form av familjen Moster Bulle som började fint och slutade i rena förskräckelsen med sammanlagt fler graders feber än jag kan räkna till och mycket sjuka ungar och vuxna. I kaoset lyckades vi iallafall ha efterlängtad kusinträff på soffan med Elliot, som nu hunnit bli fyra veckor, och sötaste Maxwell som är fyra månader! 


  

Ett klent men dock födelsedagskalas för Marley som blev två år hanns också med. Med feber öppnade Molle tappert sina paket.



För övrigt sedan sist har Majsan bjudit på följande- vi har frågesport och hon läser frågorna. Pappan och jag svarar Fred Åkerström på en fråga och Majsan läser svaret: "Nej, det var Pårvel Ramello." I bland går det lite fort.

Slutligen var vi idag på BVC och konstaterade att Elliot gått upp ungefär 900 gram på två veckor, och att han vuxit med tre centimeter på längden och 1,5 runt huvudet. Tur att det inte är en själv som växer med den farten.


Nu kommer jag inte ihåg något mer speciellt som hänt eftersom jag har varit uppe sen halv sex. Todeloo






Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilka söta killar! De måste brås på moster o mamma...;).

2010-03-27 @ 08:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0