Dagens outfit...

har vi fattat är ett hett bloggämne! Därför bjussar nu Elliot på en modeshow:



Farmor kom med en hel skatt av gamla kläder som Le Magnifique haft när han var liten för sådär 35 år sen. Bland annat ett stort antal orange, bruna och gula plagg. Ovan ser vi ett par frottekalsonger i brandgult, samt en liten body som min mamma hävdar var mycket poppis och hette något fint som jag har glömt.

Nedan ett par ljusblå och myyyycket styva jeans med pressveck som Magnifique bar i två-treårsåldern. Det ska Elliot också få göra förstås. Fatta att de kan stå för sig själva?



Nedan syns Elliot i den lilla dinosauriekostymen som vi köpte för lääääänge sen. Tänk att gossen är här och kan kliva i den nu! Outfiten hade han på sig på BVC där det konstaterades att han nu går upp som han ska och mer därtill, vilket gör mamma och pappa mycket glada! Andra glada nyheter är att jag nu är officiellt friskförklarad från den hemska tuttfebern. Återbesök idag sa att infektionsproverna ligger på 8, som är ganska normalt, till skillnad från de över 300 jag hade när jag lades in. Nu du Elliot, är det du och jag! Elliots mormor har varit på besök i några dagar för att hjälpa till, men hon har åkt hem idag- slut på sötebrödsdagarna....eller kanske inte! Det är inte så tokigt att vara ledig första vårdagarna!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Favvo Heffa! Voffo sitter samma dräkt så tajt på mig? Har någon torktumlat den??!! Puss Maxwell

2010-03-15 @ 22:53:49
Postat av: Pia

Vilken underbar drake!

kram från "bästisen" Pia

2010-03-18 @ 13:37:32
Postat av: Emanuel

Heeeej Mia!!

Nåå va sööt han är!! Grattis!! =)



Jag satt o läste om embryon o sånt o då kom jag o tänka dig! Hoppas allt gick o går bra. Han är väldigt fin =)



Stora gratulationer från Polen! =)

2010-03-21 @ 23:56:48
Postat av: Dette

Såååå söt dress juh... Värsta draken! :)

2010-06-09 @ 00:13:39
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0