Ett VM-inlägg som man kan relatera till även om man inte gillar fotboll...


VM:s roligaste namn, tio-i-topp:


10: KAKA- Brasilien ( Bröderna Kex och Bulle är petade)
9. JULIO CESAR-Brasilien ( Killen med taskigt självförtroende?)
8. Rafik HALLICHE- Algeriet ( Den här mannen har ett hemligt extraknäck...)
7. Israel CASTRO-Mexico ( Israels föräldrar passade på att ge honom namnen Osama Adolf i andranamn. Så att det inte fanns någon risk att NÅGON skulle gilla hans namn)
6. Danny SHITTU-Nigeria ( gör det själv!!)
5. Gary MEDEL- Chile ( Inte bäst på plan. Inte sämst heller)
4. Fernando MUSLERA-Uruguay ( Kalla mig barnslig, men jag får mycket roliga bilder i huvudet av Mr Muslera)
3. Surprise MORIRI-Sydafrika  ( Jag tror den här killen inte riktigt var planerad i barnaskaran Moriri)
2. Rafael VAN DER VAART-Holland ( Uttalas van der Fart. Otroligt roligt! )


och på första plats:


1. Siphiwe TSHABALALA-Sydafrika  ( Afrikaans för Barbapappa. Ungefär.)



Bubblare: Rigobert SONG- Kamerun ( roligt namn och rolig apperance) Georgie WELCOME-Honduras ( jobbar på hotell? )

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror iof att inlägget uppskattas mest av oss som INTE är så intresserade av VM, men FY F_N vad vi uppskattar det! Kommer fnissa mig till sömns med MR Muslera i tankarna! ;-)

2010-06-16 @ 23:37:27
Postat av: Nita

Äntligen blev fotboll rrrrrrrrroligt! :-)

2010-06-16 @ 23:38:38
Postat av: Kattis

Åh fantastiskt! Skrattar så tårarna rinner

2010-06-17 @ 01:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0