Sommarhelg

Sommaren är här och med den det årliga besöket på Smultronstället i Söderköping för inmundigande av glass såhär i sommarlovets början! Jag, som började dagen med att konstatera att min reunion med tjockisklubben gjort mig inte mindre än 2,5 kilo just mindre på en vecka, åt sedan glass som om mitt liv hängde på det.
Det här är en bild bonussonens jätteglass, men min var ungefär likadan, fast med en brownie istället för munk!

Innan denna utflykt bjöd helgen på två news för Elliot- det första var ett besök i simhallen där det plaskades friskt, och det andra var den stora bedriften att rulla runt, från mage till rygg! Vilken begåvad son vi har! Annars är det som helst står på hans agenda att utföra mini-situps för att ta sig upp i sittande ställning. Får han bara tag ¨t.ex ett finger att hålla i drar han sig glatt upp, men det går förstås si och så med att sitta utan stöd.

Världens finaste!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj lilla jeanskepaprinsen! Nu ses vi alldeles strax och det ska bli riktigt mysigt. Kanske ligger det rent av en liten sommarpresent och väntar på dig här i Skåne. Vi får väl se :). Monsterpussar från moster!

2010-06-14 @ 23:22:28
Postat av: Guess who

Extra nöjd med flaggan!

Har redan börjat planera skinnballerina temat, säg till när ni varit trötta på midsoomar så jag kan ta tag i nyår



Pöss

2010-06-15 @ 02:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0