Sen sist...

En fantastisk Oslo och ESC-helg där, för andra året i rad, rätt låt vann! Man kan ha det sämre än att sitta en varm vårkväll på en uteservering på Karl Johan bredvid goda vänner och ESC-freaks, och ett stort gäng överlyckliga tyskar och tusen flaggor och glada människor, och dricka rosévin!!!
Men den låt som framförallt sitter klistrad i mitt huvud är fortfarande Ove Je Balkan, nu tätt följd av Norges fina balladiga bidrag. Starkt startfält i år!

Under tiden var maken hemma med barnaflocken, in alles fem barn, varav ett stoppade in en tejpbit i örat, och maken ägnade fredagskvällen att få ut den. När jag frågade varför den kom in där sa Le Magnifique luttrat: Vadå, behövs det en anledning?

Övrigt som har hänt är att jag råkat klippa av min sons fingertopp med nagelsaxen så att det blev blodbad och hysteri här! Ring Soc, någon!

Slutligen har denna dag bjudit på två presenter i form av en död mus och en död fågel, som först lektes med i hela huset.....rätt mycket fjädrar blir det. Tack för det kissen. Nu blir det solskenspromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0