Summan av en god helg

En fredagsutflykt till Stockholm och Michael Nykvist i "Jane Eyre" på Dramaten. Vackert.
En lördagssovmorgon, följd av shopping; babykläder och andra babyförberedande viktigheter, samt IKEA. På kvällen en grönpepparfilé och efter den en chokladpyramid, på Efesos.
En söndagssovmorgon, skidskytte och ännu mer shopping. Baby Mayton har nu fått en fin skötbädd, en sovpåse och en mycket fin lampa med fiskar på. Lat kväll.

Detta tillsammans blir en god helg. Och, slår det mig nu, en "barnledig" helg som kan vara en av de sista på mycket mycket länge. Men jag gillar inte barnlediga helger, jag vill ha Mayton-helger! Du är mycket efterlängtad, bebisen.

Fattas gör, förutom en bebis då, en stycken bil av märke Skoda, ett styck skötbord eftersom vi inte hittat det ultimata ännu, samt en styck halv tand, som jag på något sätt lyckades sprätta ut när jag tandtrådade häromkvällen. Varning för tandtrådning!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad ska ni ha för barnvagn? Och, har du införskaffat amnings-bh eller nåt annat alternativ? Fick tips om att apoteket har nån tunnare topp som kan vara skön i början när brösten ömmar som helvete :)

2010-01-10 @ 22:46:30
Postat av: Marie

Ja Mayton, kom NUUUU!!!

2010-01-11 @ 20:41:46
URL: http://skruttibang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0