Men tänk nu om du skulle få.....

Majsan: Pappa, jag har gjort en julklapp till dig på slöjden!
Pappa: Är den röd?
Majsan: Ja! Hur visste du det?
Pappa: Dina händer är helt röda av målarfärg.

Lite senare

Majsan, med mycket konstig röst: Hmm...jag uuuuundrar om jag ska ge den där presenten som du och jag Mia pratade om förut, till min låtsaspappa eller kanske till kusin Affe.....( blinkar jättetydligt till mig) Fast....kusin Affe brukar nog inte tända så mycket ljus.

Pappa: Hur många ljus får man i den röda ljusstaken av trä som du gjort till mig på slöjden i julklapp?

Majsan: Va? Fem. Men HUR visste du det?

Kommentarer
Postat av: Marie

Ah ha ha! Majsan, I love you! :D

2010-12-22 @ 11:42:50
Postat av: vanja

den var jättefin .jag vill också ha en sådan!!!!! ;)

2010-12-27 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0