Semester 2010...

kan sammanfattas i ett ord: intensiv!

Den långa versionen lyder: Hysteriska dagar innan avfärd med att få hemmet i ordning för uthyrning. Lackning och betsning av golv. Bankmöte. Väl på väg bajsade katten i bilen på väg till kattkollo, och maken fick feta fortkörningsböter. Några dagar i skåne, som innebar bad, brand, monopol och en olycka som krävde två ambulanser och en brandbil, chock, skräck och panik och sedan ofattbar tur och en tacksamhet och lättnad som inte låter sig beskrivas.

Vidare till lilla söta nyckelpigans dop och därifrån till västkusten, där vi klämde in ett stort antal människor i en stuga på 20 kvadrat. Djurpark, stranddagar, grillning, samt en Ullaredsutflykt där det senare skulle visa sig att vi åkt den dagen det var rekord i antal kunder.
Avslutningsvis tappade jag min vigselring i havet och när vi hämtade katten från kollot passade hon på att bajsa i den andra bilen också.


Lille Babs var nöjd och glad på sin första semester. Vi andra har behövt den här veckan för att vila upp oss.


Kommentarer
Postat av: bettan

Tja ni stackare...hade jag kunnat hade jag givit er fler sem dagar tillsammans, vilket jag unnar er.

Men blir du trött ledsen och hängig så tänk på räkmackan i ullared, väl investerade pengar, trots att den var en gåva. Och ni behöver inte fundera på syster sonen för han har kommit in i SAMMA "sköna" tonårsstuk som tidigare. Allt som vanligt och du, ibland är det skönt.

2010-08-09 @ 12:24:50
Postat av: Marie

Det var iaf härligt att ha er i denna landsändan. Puss

2010-08-11 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0