Kommunikationsproblem?

I fredags skulle maken och jag lämna bort sonen för en bio-och restaurangdejt! Vi skojade om att det var så längesen vi var på bio så vi kanske inte skulle komma ihåg hur man gör. En lång lista med tips lämnades till favvotanten och favvofarbröderna för att det skulle gå smidigt med barnvakteriet. Hur kvällen blev?

Jo, sonen hade det fantastiskt fint hos barnvakterna och var helnöjd. 
Maken och jag hade lyckats missförstå varandra och köpt biljetter till en film som jag trodde vi bestämt oss för att inte se, och han trodde att vi bestämt oss för att se...

Alltså- det går betydligt bättre för Elliot att ha ff, än det går för oss att ha barnfritt!

Som belöning fick Elliot en styck levande fladdermus levererad av katten idag. Den lades inom räckhåll för hans små klåfingriga nävar, men han hann inte få tag på den innan jag fick tag på honom. Vi tackar för det.

Kommande vecka ser vi fram emot en lunch med en kär gammal vän som dykt upp som gubben i lådan, samt att E ska komma igång och krypa ordentligt- just nu lyckas han mest hasa sig, bakåt, och tycker det är grymt frustrerande när allt hamnar längre bort från honom än det var från början, trots att han har förflyttat sig...



Kommentarer
Postat av: Maxwell

Yo Elliot! Vicken tur att du har koll på barnvakterna eftersom mojjan och fajjan inte har koll på bioutbudet ;). Puss på dig gubben!

2010-08-30 @ 23:31:48
URL: http://skruttibang.blogg.se/
Postat av: Mos A

Hej Elliottis!

Full krypfart framåt!

Tror mer på IKEA-råttor än på fladdermöss dock = )

Tänker att vi har ju också end el biominenn i bagaget. Ska klura över vilka filmer Brynmawr & Örebro bjudit på dock. Den första var en Disney ned Bernard & Bianca eller? I gymnasiet nåt?

Hur som. Solen skiner & datorn får klara sig utan mig för en stund. Här ska hämtas på dagis snart!



Kramen & ha en bra dag!

2010-08-31 @ 11:14:43
Postat av: Annapanna

Haha = ) får visst bli ett inlägg till förstår jag.. HEJA Elliottis skulle det ju stå! Och Mos A kan ju tyckas lite kryptiskt och dyker det upp igen i framtiden så beror det på att jag skrivit i Louise blogg innan din -Mos A som i moster... Ha det gott!

2010-08-31 @ 12:53:19
Postat av: Favvotanten

Hoppas att vi ska hänga snart igen killen! puss

2010-08-31 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0