Sömnbrist?

Om man inte sover ordenligt får hjärnan gärna för sig att saker som den gjort massor av gånger plötsligt är en helt ny upplevelse och därför måste man vara ytterst uppmärksam för att det ska bli rätt. Som nyss, när jag skrev gjärnan istället för hjärnan.
Eller som häromdagen när Majsan och jag skulle snaska på varsin milkshake från Donkan. Jag kör in på drajv-tru-banan och fram till lucka 1, där jag sitter och väntar. Då säger Majsan: Men vad gör du? Man beställer ju därborta i pratmaskinen. Jag tittar på henne som om hon kom från Mars.
Sen trillar poletten ner och vi kör hela varvet runt och börjar om från början, alltså med att beställa i "pratmaskinen".

Nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0