Min dag-hittills

Bäbisen och jag har varit vakna sedan fyrasnåret, men nu har han bestämt sig för att sova.
Jag har satt igång en maskin tvätt, en maskin disk, inmundigat frukost och två koppar kaffe, kollat Blocket, Tradera, mailen och Facebook, sorterat tvätt, slagit ihjäl en gigantisk spindel och räddat katten som råkat bli instängd i en byrålåda.

Dagen sägs bjuda på premiär ( för vår del) i babysångskören, två långpromenader, kycklingqusadillas samt hemmapyssel.

Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr! Oändligt är vårt stora äventyr!

Kommentarer
Postat av: Toria

Den gryr sannerligen, och sedan grynings timma har jag suttit här och väntat på hantverkaren... som inte kommit än. Men, ryktet säger att han är på väg. Den här dagen är så spännande!



Härligt att ni ska få sjunga lite, jag är säker på att babyskrutt kommer vara en born singstar redan innan han satt sin babyrumpa in da house.

2010-04-15 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0