Ello Baby Doc

Hej Fjuniga Spädisdåktårn!


Nu har jag varit hemma från sjukan i två veckor och är lite fundersam. Ska man inte in dit med nån veckas mellanrum, alltså?

Jag mår bra, men har en fundering. När jag ska somna låter jag som en spädgris. När jag håller på att vakna låter jag som en fläktrem. Ibland hittar jag bajs i min nacke och ibland på min fot. Och slutligen har jag inte helt sällan kräks i örat. Nu undrar jag om det är normalt.

För att alla ska få se hur prima jag mår skickar jag en bild på mig i min nya sommarhatt och bondgårdspyamasen jag fått av tant Anita:




samt ett foto från när jag och mossan och fassan hade picknick i trädgården förut idag:



Hejdå Baby Doc. Hoppas vi aldrig ses mer!


/Elliot




Kommentarer
Postat av: Toria

Grym picknickbäbis! :)

2010-04-14 @ 09:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0