Tipsrunda

I helgen som gick vankades det möhippa i staden! Som lök på laxen fick vi också en fredagskväll med svennen ( eller varför det nu heter sven-sexa?) och helgen var fin som snus! Eller, som dessertbuffen på fredagskvällen eller tapasen på lördagen! Tack ni som fixat! 

Helgen förde dock med sig en bitter eftersmak i form av en fråga som avhandlades i lördags: Om du varit tvungen att välja, vem av följande skulle du ha sex med:
1. Christer Sjögren
X. Tito Beltran
2. Bert Karlsson 

Den du!

Efter möhippa följer inte sällan ett bröllop. I detta fall följer det redan nästa helg. Jag har ett huge problem-hur klär man en svullen Majton-mage? Jag gav mig på att prova en vacker blå och stretchig ivirill jag har ( nej...inte en genomskinlig med svarta paljetter...nasty på bröllop. Ja, nasty även annorstädes, men det kan jag leva med. På bröllop är jag sedesam).
Den blå overallens vackra tyg räckte till över magen, men...det blev därmed en smula tight i en annan region och vi sa hej till Miss Camel-toe.
Blå overallen kommer inte att få vara med på bröllopet.

Det kommer däremot: 

                    1. en storblommig femtiotalsklänning med fransar
                    X. en lila klänning i mjukistyg som ser lite ut som en pyamas
                    2. något sjukt snyggt som jag hittat efter en helg av shopping

 Flest rätt och bäst motivering vinner....ett paket Tom& Jerry-kex

Kommentarer
Postat av: Toria

Eh... vill helst undvika att svara på den första frågan, men jag är sjukt sugen på Tom och Jerry-kexen så jag svarar 2 på fråga två och hoppas på det bästa! :)

2009-09-03 @ 10:32:26
Postat av: Fru F the second

Min röst i det första gjorde jag nog klart och tydligt i lördags. När det gäller det andra så går jag på den smöriga linjen och helgarderar. Du kommer vara jättevacker oavsett!

2009-09-04 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0