Sedan sist

I helgen vankades det bröllop! Lilla valpen med de fantastiska formuleringarna har blivit man och gift sig med sin otroligt vackra och glada brud! Det var så fint! Det var så roligt! Det var så lyckat!
Det var så tråkigt- att åka hem i förtid och innan jag hunnit dansa klart. Men en puss till Le Magnifique som inte bara tog oss säkert hem utan dessförinnan klev upp på scen med mig, greppade en mikrofon och levererade!  

Bonustjejen S hade för den aktuella dagens lämnats bort till makens kompis. När hon kom hem igen hade hon fått med sig en alldeles egen kanin med stamtavla och allt. Välkommen till oss Skutt. Jag frågade S om hon inte kunde tigga till sig en långhårig ko, som jag vill ha, av någon. Hon svarade att hon kunde försöka, men undrade om det var okej om det var en ko som var lite sjuk eller så, annars blev det nog svårt. Jag avböjde.

Idag har vi firat vår bröllopsdag med middag på Efesos. Dott.

Idag har jag berättat för chefen om Majton. Det var skönt, men ändå läskigt. Det blev så definitivt. Dagarna till ultraljudet släääpar sig fram och jag är så vansinnigt rädd. TÄNK om det är som förra gången-bäbisen där inne är död, men har inte kommit ut. TÄNK om min kropp blåser mig igen. TÄNK om jag bara inbillar mig att jag är öm, eller hungrig, eller sugen på konstiga saker. För ett panikslaget kontrollfreak som mig skulle ett ultraljud om dagen sitta fint, tacksåmycket.



Kommentarer
Postat av: Toria

Jajamän, det blir den ikväll. Extra fint faktiskt - om jag håller mig vaken. Sedan blir det kör-rep hela morgondagen och fest på kvällen. Strålande tider. Och nästa vecka är det jobb med direktkunder = extra coolt!



Pipp!

2009-09-18 @ 12:07:02
Postat av: Jessica

Jag tror å det bestämdaste att er Majton kommer ha en väldigt glad och vacker mun, en fin kombination av er båda.

2009-09-18 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0