Och vad gör jag? Skriver ett blogginlägg om....Anna Anka?!

Min chef berättade idag att det jag missat på jobbet i tre dagar förra veckan var SAMTLIGA fikarasters intensiva diskussioner om Anna Anka. Alla jag har pratat med, alla tidningar jag öppnat, massa bloggar och ett antal andra forum dissekerar denna Anka. Jag förstår faktiskt inte. Vad är det som är så otroligt provocerande att denna icke-person kan reta upp så många? Vad säger hon som inte tidigare sagts? Ja, jag fattar att hon verkar blåst, jag har läst vad hon antas ha sagt och kommenterat och tycker det verkar korkat, men jag kan inte förstå hur det hon säger kan beröra så till den milda grad.
Syster ringde för en stund sedan, men vi hann inte prata klart eftersom hon samtidigt hade tv:n på och Anna Anka just var i bild, och då kunde systern inte längre koncentrera sig. Hon får ringa sen igen, sa hon. Svågern hördes i bakgrunden, svärandes och härmandes Anna Anka.
Jag fattar inte.



Kommentarer
Postat av: Marie

Hrm. Den här Anna Anka diskussionen påminner mig om en viss annan diskussion rörande vissa plastdojor med anknytning till en viss Foppa. Jo, jag undrar också... :). Puss på dig!

2009-09-24 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0