Nu skrattar jag ihjäl mig!

Äntligen får Jan-Olov också heta Madeleine med stöd av landets högsta instans, Regeringsrätten. Därmed är det fritt fram för alla vuxna att lägga till namn som traditionellt tillhört det motsatta könet.

Så stod det i Expressen idag. Under kan man skriva kommentarer och jag råkade gå in och läsa och hittar detta guldkorn:


" Postat av Ej inloggad G Lagerström 59 den 29 sep 2009 kl 20:49

Man lär sig alltid något nytt !

Att det var så vanligt att pilla varandra i Bajshålet kunde jag alldrig drömma om...

Tänk vad allt förendras....

Ska man tala med barn om Bögerier och vad dom håller på med....?? För mig käns det inte helt rätt ! "



Jag skrattar högt!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Kära Herr Lagerström! Välkommen till 2000-talet. Numera använder vi inte längre grammofonen, man kan mala sina kaffebönor själv om man vill och det är helt ok att erkänna om man mår dåligt ibland. Förändras stavas dock fortfarande med ä :).

2009-10-01 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0