Guds mage...

Jisses.... 93.07, det ska ju inte gå.
Rasmus "mina uppspel är radiostyrda" Elm och Zlatan "Guds mage" Ibrahimovic gjorde mig så lycklig att jag sträckte mig i en magmuskel.

I går var vi och provade klänningar i ett fåfängt försök att hitta något till bröllopet. Det fanns två som ens var värda att prova. Den ena slutade strax ovanför murklan. Den andra hängdes tillbaka på sin plats efter att Le Magnifique glatt utbrast: "Nu ser du ut som Barbapappa" när jag fått på mig den.

I min alldeles egna och mycket vetenskapliga undersökning finns det en klar ranking i den trio av sluskigaste av sliskar som man skulle välja att göra grejen med om man var tvungen: 1: Christer Sjögren ( solklar vinnare eftersom min undersökning också genomfördes bl.a på jobbet där det finns damer som skulle kunna tänka sig att ha Chrille överst på alla listor. 2. Bert Karlsson 3. Tito Beltran ( Sorry Tito- hur ska du tackla det här? Du kan ju ta till det gamla knepet att gapa om rasism....det känns fräscht.)


( Nu, en stund efter att detta inlägg skrevs, läser jag att sportkrönikören Mats Olsson också skrivit om Guds mage. Roligt att han läser och får inspiration av min blogg =) )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan du ha tur och hitta nåt på Myrorna? Det finns ju en del roliga kläder där.. eller så kanske du måste satsa på tvådelat? Rund är en fin form!

2009-09-07 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0