Åååååååka parkbånk

I helgen hade jag en mycket märklig upplevelse- jag var på Liseberg och åkte bara en enda karusell. Majton gillar enligt uppgift varken g-krafter eller såna där byglar som man drar ner innan man ska åka t.ex Balder, så den enda gravve-vänliga åkturen var Kållerado, vilken iofs är ganska kul. Dagen tillbringades för min del med att hålla handväska innehållandes allas små påsar med chokladhjulspengar ( det blev ganska tungt), spela på chokladhjul för en smärra förmögenhet och åka parkbänk.
För några somrar sedan tillbringade Le Magnifique och jag 37 timmar på Liseberg, och vi är effektiva åkare.

Ett tag i lördags kände jag mig mycket vuxen. Kanske till och med medelålders. Sen kom jag på att jag kunde planka in på Kållerado- jag betalade för två gånger men kunde åka FYRA!!! Då kändes det mycket bättre!

Nästa år, då skare åkas igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0