Smått å gått å helt oviktiga saker

I fredags var jag inbjuden för att hålla ett föredrag på en säkerhetskonferens. Rubriken efter mitt namn löd: "Dataintrång" LOL

Ungefär lika sannolikt som:

Tito Beltran- Om vikten av att inte överdriva
Bert Karlsson- Ödmjukhet
Sanna Nielsen- Min rockkarriär
Smittskyddsläkaren- Sanningen om hysterin kring svininfluensan
Dolph Lundgren- Programledare för melodifestivalen   ( eller....varför då?? )

osv


En annan sak som är mycket rolig är dokusåpan "Ullared" på tv. Jag brukar hävda att jag inte är en tv-tjej, men nu får jag nog omvärdera den åsikten eftersom jag tittar på Ullared OCH på Lyxfällan. Trash-TV, det är min grej, och gårdagens Kjell-kommentar efter en halvtimme i Ullared: "Faen, jag pallar ente mear Reåås-Maurie! Du får ta di häur grajorna å tillifeonen, jag draur te campingen" fick mig att skratta mycket länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0