Ett under har skett!!!

Idag är en stor dag, det har skett ett mirakel! Nu tror du att det handlar om baby Maxwells styrka eller något annat under av babykaraktär, men face it, barn föds ju varje dag i världen egentligen....nä, det här....det är något större, något som är unikt, som kanske bara händer onceinalifetime!!! Är du med? Nu säger jag det!!!

Nokia har gett mig en ersättningstelefon! Jag har en fungerande telefon igen, och jag gav INTE upp och köpte en ny, utan jag fick en via reklamation. Det tog bara sådär fyra månader också!

Mmm, jag vet! Vad sa du nu!?




Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du garanti på den nya? :)

2009-11-25 @ 20:14:54
Postat av: Marie

Grattis moster! Då kan du ringa oss OCH heta linjen :). Puss Maxwell & Marley

2009-11-30 @ 06:42:30
URL: http://skruttibang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0