Etui

Bonusungen S har varit på grannens "loppis" och fyndat en present till mig, ett blommigt etui till läppstift. Det ser förstås för täskigt ut, men tanken var ju fin. Kan dock inte låta bli att fundera: vem har kommit på den affärsidén? "Jo hej startcentrum, min företagsidé är att skapa ett etui till läppstift, trots att läppstift redan är förpackade i hylsa. Kanske lite tårta på tårta men gör man det blommigt är det säkert snart nån dåre till dam som köper dem". Ungefär som att ha en handväska att stoppa handväska i eller en ytterhatt till sin hatt.

Nåväl. Helgen har varit lat och fin med grillpremiär igår och tennismatch idag. Förlorade med 6-0, 6-0, 6-0 mot Le Magnifique trots att han fjösspelade. Man kan inte var bra på alla sporter, som ni vet. Min specialitet är

Iallafall.

Så var det det där med tentan som är på ingång och bör pluggas till. Det har jag inte riktigt hunnit med i helgen, men planerar det nu. Eller snart iallafall. Eller allra senast i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är inte så att det sitter en spegel inne i etuiet? Min mamma använder sånt friskt, och det är tydligen en lagom dyr och fin souvenir från Rhodos, Paris, Phuket och andra turistorter...

2009-05-25 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0