Wow! Ett blogginlägg!

Oj vilken regelbunden bloggare jag är! Och nu är det så mycket som hänt sen sist att jag inte vet var jag ska börja, så jag gör en kortis bara.

Helgens höjdpunkt: köttfika, duktigt trädgårdsarbete och såklart Pappans och S:s i duett på Singstar till "One moment in time"! Vilken syn. Vilken...hör?

Även sen sist: Ett EU-val där Piratpartiet snodde tillräckligt många röster från SD att de sistnämnda inte fick vara med. I ett allt mer främlingsfientligt Europa är jag tacksam mot Piratpartiet för att jag slipper skämmas över att vi skickar SD. Två pirater är fler än en rasse, liksom. Själv röstade jag på Zaida Catalan i Miljöpartiet och hon kom inte heller med, men det gick ju bra för MP ändå. Och synd att inte Gudrun räckte ända fram, hon hade nog kunnat röra om lite i grytan!

Och så slutligen: Sverige lyckades göra inte mindre än fyra mål i onsdags. Det är dubbelt så många på en match som man tidigare gjort på fem matcher. Okej, mot Malta, men ändå, att göra mål är ju grejen i fotboll har jag hört. Synd att det inte blev fem, men man kan ju inte få allt. Men jag funderar på Henke. Är det kanske dags att kliva av nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0