Sen klockan fem...

Kommit försent till en fullsatt aula, sprutat en flaska skakat bubbelvatten över stolsraderna, börjat gråta på Statoil för att julskinkemackorna var slut, åkt vidare till McDonalds och råkat säga " ge mig två julskinkor din gris" till tjejen i luckan på drive-in och slutligen skrämt Le Magnifique, som satt i bilen,  jag utanför med en hockeyhjälm med galler på mig, när en man gick förbi med sina hundar. I fina villakvarteret i stan.
Mayton och jag har även valt bort Le Magnifique som stöd under förlossningen eftersom han ínte visar förståelse ens för katastrofen att julskinksmackorna är slut.

Inte en helt lyckad eftermiddag. Jag går och lägger mig nu. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Jon

"Ge mig två julskinkor din gris!" Jag skrattar så jag gråter!

2009-12-07 @ 22:07:35
Postat av: Den oförstående mannen

Det gjorde hon också kan jag skvallra om...

Diagnosen kallas McDonalds-tourettes (jag har kollat upp det)!

2009-12-08 @ 09:03:07
Postat av: Jessica

Vi garvade högt åt det här igår. Tack snälla för att du delar med dig!

2009-12-08 @ 13:20:36
Postat av: Z

Halloj tjejen. Hittade något intressant som du som snart e mamma kanske vill läsa.



http://www.abctidning.se/x02102h.html

2009-12-11 @ 06:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0