Overallisbrallis och svinisvaccinis

Overallisbrallis är snorig, höggravid och icke-vaccinerad. För den händelse att jag skulle börja vackla i mitt icke-vaccin-beslut skriver jag ner mitt starkaste argument här, så kan jag kolla på det om jag blir sprutsugen (!).

Om jag får svinis så kommer jag att ha koll på vad som händer med mig, för det händer nu. Om jag tar vaccinet och Mayton om tio år utvecklar svår ADHD eller nåt annat kul, så kommer jag alltid, alltid, till den dag jag dör, fundera på om det kan ha haft med sprutan att göra. Hence- jag ska inte heller i fortsättningen ta vaccinet.

Kommentarer
Postat av: Zorro

Här har du ett bra argument mot vaccinet, Mia. Jag håller helt med dig. :)



http://www.lakartidningen.se/07engine.php?articleId=13461

2009-12-20 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0