Och så var "filmåret" snart slut....


Och det här är resultatet. Kan kanske se en smula magert ut, men betänk att jag ett normalt år ser ungefär 2 filmer totalt, då är det här inte så tokigt!

Wall-E : 1 overall av 5 möjliga. jag somnade
Blood Diamond: 4 overaller. gillade särskilt Leo:s dialekt
Citizen Kane: 3 overaller. men förstår att det är en klassiker
Highlander: 1 overall LOL vilket jävla skräp! Vem lurade på mig det här?
Presumed innocense: 2 overaller. rätt trist
Liar liar- 4 overaller ( men jag har sett den förut)
Elling- 4 overaller. Fantastiska skådisinsatser
Breakfast Club- 3 overaller. Svår att ta en " tonårsfilm" på allvar 354 år efter att man lämnat tonåren
A beautiful mind- 3 overaller. Då har den fått en extra för " based on a true story"
Det stora blå- 4 overaller. Mycket vacker. 1.5 timme för lång.
30 days of night-1 overall. Vampyrfilm....och jag....det funkade inte den här gången heller
Män som hatar kvinnor- 5 overaller, framför allt för skådisinsatser
War games- 3 overaller, vilket är bra med tanke på typen av film
Vi hade iallafall tur med vädret- 3 overaller. Det är ju en klassiker, så den ska vara sedd, men....
Minority report- 4 overaller. Betänk då att det är sience fiction!
Flickan som lekte med elden- 4 overaller.



Kommentarer
Postat av: Nita

Duktig du varit!!

Jag älskar ju Breakfast Club - men jag såg den ju redan som tonåring. Gissa om jag var kär i "bråkstaken". =)

2009-12-31 @ 11:03:28
Postat av: Marie

Vad hände med "Farväl Las Vegas" och "Grinchen"?

2010-01-05 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0