Scener ur ett äktenskap

Jag gick en hel kväll och mumsade glatt på Tom& Jerry-kex med vaniljsmak! Mycket gott.
Efter halva paketet lämnade jag dem på bottenvåningen eftersom jag trodde jag var nöjd, men ångrade mig snabbt. Bad maken ta med dem upp till mig när han kom upp, vilket han gjorde.

Precis när jag ska få dem gör han en rörelse för att peka mot kattens håll medan han säger något om henne. Jag får för mig att han ska hindra mig från att få mina kakor. Och börjar omedelbart gråta hysteriskt och t juta: ge mig mina kakor!! Ge mig mina kakor!!

Maken ser mycket förvånad ut. Jag får mina kakor och kan efter en stund lugna ner mig

Välkomna när ni vill till Casa de Hormonus Rubbning grande

Kommentarer
Postat av: kakan

Ingen tar Tom&Jerry-kex ifrån en....



Hoppas allt går bra..

Kram Karin

2009-08-30 @ 10:27:39
URL: http://livetomkarin.blogg.se/
Postat av: Marie

Hrm. Det verkar som om ungefär samma saker pågår hos er som hos oss. En slump? Puss Bullen

2009-08-31 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0