Haha tjockisklubben, you lost me! Eller vänta....

Nu, alla barn och alla vuxna och alla smurfer i vårt avlånga land, skulle jag vilja be om en tjänst: kan ni hålla tummar och tår och/eller be till dem ni föredrar och/eller på annat valfritt sätt göra det ni brukar göra för att saker och ting ska gå smooth?

Det är nämligen så att här inne i mig vilar en 13 veckor och tre dagar gammal, och 66 mm lång och sprillans ny Majton och vi skulle så innerligt gärna vilja att hen kom till oss den 17 februari som planerat!


Den här bilden är snodd eftersom vi inte skannat in vår egen, men en ganska exakt likadan alienbild sitter på riktigt på vårt kylskåp! Fast vår Majton vinkade till kameran.  So fotogenique!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbart! Jag hoppades och hoppades och tänkte att det kanske var så det var. Rund är som sagt en fin form!

2009-08-14 @ 22:15:31
Postat av: Marie

Nu är det dags för majton. !7 februari är ett lyckodatum:-)

2009-08-15 @ 21:52:31
Postat av: Sara K

Åh så spännande! Hoppas du får må fint och njuta av graviditeten ända till februari. En mycket bra månad att vara född i tycker jag själv :) Stor kram!

2009-08-17 @ 14:44:53
Postat av: Susanne i Örebro

Åhh är du gravid!!? Gud va kul!! ÖNskar dig all lycka och ska absolut skicka upp en bön för att allt ska gå smoth ;) Vecka 13...dit längtar jag med, snart så!! Stor kram

2009-08-19 @ 14:39:42
URL: http://konungadotter.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-08-19 @ 15:19:24
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0