Cykelotur

Man gnäller över sin trötthet och vädjar om energi...Le Magnifique föreslår "en cykeltur". Jag ser framför mig en runda på några kilometer, kanske med lite fika. Jag får en 1½-timmes lång cykeltur i rasande tempo. No mercy.  Jag har det SÅ tufft!


Veckans craving: pasta med ädelost och skinksås. Så jädra gott! Min lunch och middag i sådär 7 mål i sträck. ( Nu Bullen kan du komma med en "tallriksmodellen!" eller "variation"-kommentar. =) Eller så kan du bara bli frisk från svininfluensan, din stackare!)

Idag fick jag för mig att jag ska börja på yoga. Jag kan vara den enda som aldrig i mitt liv varit på ett yogapass. Men så är jag ju också en sån som inte ens har facebook. Precis när jag peppat och bestämt mig för yoga fick jag informationen att man inte får gå på vanlig yoga om man är gravid. Och gravid-yoga finns inte på jobbet och nån annanstans är jag nog för lat för att att komma iväg på. Men men, det är tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi hade en nödlösning på mat när vi var nere i Kalmar senast.

1. Färsk ravioli som vi kokade klart på två minuter och så ner med en burk smaksatt creme fraiche (fetaost/soltorkad tomat) och vips så var det en festmåltid på tre minuter. Har även testat att göra den med creme bonjour och det var lika gott. Om du tröttnat på ditt upplägg menar jag...går skitbra att kombinera med jordgubbsmilkshake!

2009-08-25 @ 17:10:07
Postat av: Sara

Prova Gravid-yoga på Enjoy. Det var riktigt kul och skönt framför allt. De har klippkort så man behöver inte köpa de dyra träningskorten. Jag har ett klipp kvar på mitt kort om du vill ha för att testa? I våras var det måndagkvällar men det står säkert på hemsidan. Kram!

2009-08-27 @ 12:46:07
Postat av: Marie

Skit i yogan men ta gärna en morot eller två :). Puss Bullen

2009-08-31 @ 10:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0