Plus och minuslista i gungande båtens tidevarv...

På pluskontot:

- Minus 0.4 på tjockis i fredags. (minus är minus om än ynkligt)
- Maxresultat på tentan!    (alltså- alla rätt av alla! Jag funkar tydligen bra under den stress som akut lös-i-magen och felparkering ger)
  -På lördag får jag åka till Malmö och på måndag får jag och min oldest buddy Bullen åka på lyxsemester till Kenya.

På minuskontot:
-Jag är totalt knökfull av snor! Det är inte så bra eftersom jag ska ut och flyga lååååångt till helgen. Go away snor!

och så var det nåt mer...hmm...vad kan det ha varit...hm, få se. 

 -Jo just det. Le Magnifiques avdelning ska läggas ner. Alltså, läggas ner, stängas, finitas. De som jobbar där får antingen sparken och om de inte får det får de börja jobba i en annan stad. Tjoflöjt.

Av nån anledning är två minus ibland mer än tre plus.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh skruttigt.. gäller att hålla i saker även om det är minus...ha en bra semester! Det andra får lösa sig sen.

2009-04-23 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0