En helgs betraktelser

  • Jaaaaa! Vi fick Mellobiljetter! Bra är de också!!
  • Nu må jag vara jävligt sen igen, men C-pen måste vara en grovt underskattad uppfinning? Fick låna chefens inför Stora Plugghelgen och jisses, vilken skillnad!!
  • Stora Plugghelgen är det verkligen, har inte varit utanför dörren sen i fredags. Bara ett par kapitel kvar, i morgon är det genomgång av det viktigaste. Salstenta på fredag. Hur skumt känns det?
  • Trots att jag inte ätit mer än vanligt på helgen är jag helt övertygad om att det kommer att bli plus på Fat fighters i veckan. Bara en känsla av svullen.
  • I morgon är dagen då jag ska vara hemma och plugga på arbetstid. Inte så tokigt. Hade varit ännu mindre tokigt om man kunnat sova till tio och börja sen. Men det har jag inte tid med.
  • Det var inte riktigt sant att jag inte varit utanför dörren. Idag var jag uppe vid vår skorsten och tog kort på den. ( Jag vet...jag var tvungen). Det var högt utav bara helvete. Sedan jag kommit ner har mitt vänstra ben vägrat att fungera ordentligt. Kan vänsterbenet ha blivit paralyserat av höjdskräck? Le Magnifique har nu döpt det till "fegisbenet".

Kommentarer
Postat av: Marie

Fegisben klättrar inte upp för tak. Modigben gör!! Yo go girl! Puss

2008-10-28 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0