Den kanske viktigaste helgbetraktelsen av alla...

glömde jag ju.
I fredags när jag var på stan körde det in två bussar med GAIS-fans eftersom det var match på kvällen. Jag råkade stå alldeles nära när dörrarna öppnades och fan-sen ramlade ut. Inte helt otippat brölade de först "öööö-ö-ö-ööö-ö" och såg allmänt ut som neandertalare. Sen drog de igång med den slogan de kan ha filat på i bussen hela vägen från Göteborg....trumvirvel....INGEN VILL BO, I ÖREBRO.

Vad kan man säga...det tar vad, tre och en halv timme att åka mellan Göteborg och Örebro, och det här var vad de fick till?
Jag kan höra hur det lät i bussen:
Neandertalare 1: ÖÖÖÖöööö-ö-ööö-ö
Neandertalare 2: OOOhhhh-o-ooo-o
Neandertalare 3: höhöhö
Neandertalare 1: Ööööö-ö-örebro
Neandertalare 2: höhöhöh..hata Örebro
Neandertalare 3: bo-o-oooo-o-o..i..Örebro
osv

Till er, för vilka det tog dessa timmar att snickra ihop denna ramsa, vill jag gärna kontra med vad jag tänkte när jag såg er, med bara en millisekunds betänketid: "Jävla Gais, luktar bajs"

Vems blev bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0