Två och en halv månad...

efter att nya efternamnet togs i bruk har jag idag hämtat ut mitt nya körkort. Det var inte så lätt som det låter. Som lök på laxen bestämde de sig för att lägga ner postkontoret, där jag fått veta att körkortet fanns, i fredags. Vart hamnar det då, kan man undra, var ligger reservpostkontoret för sånt som ska hämtas ut? Nu har jag hittat det, hämtat körkortet och är nöjd så trots att jag ser ut som en tjeck på fotot. Men det kan ju inte posten hjälpa. '

Nu ska jag skaffa nytt Visa.

Avnjöt nyss favvo-middagen, pasta med ketchup och svartpeppar och ost! Mmm...det håller än. Men jag har bara ätit det en gång den här veckan. Ja, just, det är måndag idag.

Får dock känslan av att det blir ett nytt + hos tjockisklubben på onsdag eller torsdag. Ni som är sugna på köttfika kanske ska dra ihop en sån. Jag kommer senare. I februari?
 
Slutligen- Brittans "Womanizer" är en braaaaaaaa låt!!!! Och det står jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0