Lycka

Lycka är att ha en man som kan klå en i frågesport! Jag önskar bara att han inte såg så förbannat nöjd ut när han gjorde det och att man inte hade så lång betänketid-då hade han varit chanslös! Hit med ett Jeopardy-spel!

Dagens tönt: Brolle, som måste ha ansträngt ihjäl sig för att lyckas författa rader som "våra blickar möttes""våra vägar möttes" "när du tog min hand" "jag kan inte leva ett liv utan dig, vart du än går finns du inom mig, mitt hjärta det brinner.." LOL!!! stooooooooor poesi!!! 
Dessutom:  "det är hon jag vill åldras med, det är hon jag vill leva alla dar..." men vafan?? Det är HENNE jag vill åldras med, det är HENNE jag vill leva alla dar MED! 
När man i sin närhet har människor som sopar mattan med töntar som Brolle blir det en gåta att han får radiotid...hur går det till?

Dagens köp: En resa till Bulgarien, en stycken begagnad Klippo samt ett monsterverktyg för maskrosorna....nu jäklar!

Plus och minusen...hmm..de har gått i strejk....men jag har ätit grönsaker idag- friterade lökringar från BK! Va? Vadå räknas inte? =)

Imorgon-livetrav. Nu jäklar-igen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Om det hade varit sådant folk demonstrerat för eller talat om så hade jag inte sagt så mycket. Men jag har inte läst något om sjuksyrror som slöt upp i demonstrationerna ens. Boström angrep regeringens utförsäljning av Telia - sicket skämt, vilken regering
var det som sålde första omgången... Hon som talade i Karlskoga och Örebro, "glömde sjuksystrarnas kamp för bättre lön". När 1:a maj har blivit en dag för politisktkäbbel så jobbar jag hellre den dagen och njuter en annan. Gillar till exempel dagen idag bättre. Tryckfrihetsdagen! nu snackar vi internationell prägel och kamp.

lycka till med travet, om mannen vann frågesporten kanske du kan vinna tippandet?

kram

2008-05-03 @ 09:58:47
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0