Det finns dagar då man gärna var turk...

-eller snarare- det finns iallafall en dag då jag gärna varit turk. Igår.

-Ballack, permanentad eller inte, den killen kan skjuta. Nästan som Rosenberg.

-i helgen hängde jag med Dolly i Malmö. Hon ser ut som Jesus och sjunger fan så mycket bättre. Eller fast...vad vet jag?

-vi tackar familjen F för sällis och fantastiska tapas och kaka, fam L för sällis och rolig billek  och fam GlufsGlufs för sällis och thaileverans! Jag älskar er ju!

-jag väntar på att Aftonbladet ska ringa och berätta att vi vunnit de två biljetter som lottades ut till Ryssland-matchen. Skrev två grymma slogans på bussen och gav den ena till Le Magnifique att tävla med. Konstigt att de inte ringt än, vi måste ju köra i morgon om vi ska hinna! Fast de kanske har ringt Le Magnifique. Han fick den bästa.

-systersonen är nu 11 år. Moster har länge drillat honom i ordvitsandets sköna konst, bland annat. Nu har han kommit upp med följande: "två päron gick på en väg. Ett blev överkört. Då sa den andra: kom nu päronsplit så går vi." Jag blir så stolt.

Kommentarer
Postat av: Torian

LOL! Päronsplit - sicken ordkonstnär! Och du förresten! När blev han elva år egentligen? Det har ingen berättat för mig!!!



Och idag hoppas vi på no more wait, I can't be late, maybe it was something I ate? Säga vad man vill, men rimma kan jag i allafall... eh... Hejdå.

2008-06-17 @ 09:47:05
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0