Hubba bubba och självdistans

Herregud, hur svårt kan det vara att vara panda och föda barn? Kolla in den här sizen i förhållande till mamma-pandan:




Som att bajsa ut ett hubba bubba som man råkat svälja, liksom.

En annan väldigt rolig sak just nu är att mannen som myntade uttrycket "KOSCHA" kommer till stan! Inspirerade av lördagens utflykt till Knockholm Live och en mycket rolig stand-uppare i form av Måns Möller ( ja, jag vet...man har sett honom på tv och tycker han är lite småkul sådär....let me tell you...han är fruktansvärt rolig!!)  kollade jag vad Björnstugan har att erbjuda,och vem hittar jag om inte.....Jesper Odelberg! Sveriges absolut roligaste CP, gissar jag, och har du missat Youtubes roligaste klipp ever finns det här: Boys on wheels
video


Kommentarer
Postat av: Toria

Vi mötte honom på öppen gata i Gbg i fredags, det du! Kändisspottning så det förslår! :-)

2008-07-08 @ 09:48:30
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Toria

Tänk att något som är så solklart i mitt huvud inte alls framgår när man utelämnar detaljerna i text :-) Jesper Odelberg menar jag.



Apropå just Jesprar och stand up kan ni passa på att kolla in Jesper Rönndahl om han skulle ha vägarna förbi. Vansinnigt rolig!



Pipp!

2008-07-08 @ 12:20:07
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Nita

Hmm...önska i nuläget att jag var en panda. Men, vår bebbe har nog redan passerat storleken som pandabebisen på bilden har...



Jesper Odelberg - en stjärna på himlen! fruktansvärt trist att jag missar honom - men å andra sidan ska jag ju njuta av Postojnagrottorna - kanske inte lika hysteriskt roliga men iaf.



För övrigt vill jag bara varna och säga:

- shalla schallla shcallam, klipp, klipp!

2008-07-08 @ 14:56:57
Postat av: Jessica P

Det var ett tips från ett välkommet håll, tack för det! Den ska jag absolut använda mig av framöver!

2008-07-11 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0