Grabbarna grus

Mental note: om jag ska bli politiker ska jag försöka sätta mig in i vad partiets primära fråga är.

Killen hela dagen, Per Björklund, har glömt den detaljen. Såvitt jag kan utläsa tycker SD att kvinnor ska föda fler barn, att kvinnor och män människor ska jobba längre så vi slipper arbetskraftsinvandringen, abortlagen ska skärpas, kärnfamiljen gäller i alla lägen, homosexuella ska inte få skaffa barn osv.

Alltså: de som räknas är den vita, medelålders, heterosexuella mannen. Typ...Anders Eklund. Heja Anders. 

För övrigt: 4 dagar kvar...




 


Kommentarer
Postat av: Toria

Ingen kul post än... Extra trist. Men skam den som ger sig, har jag hört...

2008-07-23 @ 11:29:54
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Toria

I Malmö har vi dubbla postutdelningar, och det är bra. För blir man besviken i första utdelningen kan man bli glad i den andra. Och det blev jag! Jag får bisyssla!



Pipp!

2008-07-23 @ 13:32:08
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0