Snillen spekulerar...

Vid middagen häromdagen frågade jag bonustjejen S vad hon tyckte jag skulle jobba med om jag skulle byta jobb ( hade hela dagen haft planer på att söka jobb på ett hotell..eh...)

Hennes svar var blixtsnabbt:  MAMMA.
Jag: Det ju blir svårt eftersom jag inte har några barn.
S: Nä, men du gillar ju mig och storebror.
Jag: Ja, men ni är ju inte ett jobb liksom.
S: Men det är väl inte så petigt, du kan väl ta en mjölpaket eller så och lägga i en vagn och köra runt. ( Hennes idé om vad en mamma gör? ) 
Le Magnifique: Jo, "min fru har flyttat till Twin Peaks med sin mjölpåsebebis och börjat hänga med The Log Lady...."


Kommentarer
Postat av: Kattis

Fast ni valde ju en sådan där jobbig film, där jag skulle suttit och retat ihjäl mig på att man går in i det där rummet eller, runt det där hörnet, eller att de inte fattar att det kommer hända just då. Mina tre var ju ganska säkra kort, speciellt Kung Fu Panda, klart som sjutton hjälten vinner i tecknade filmer!

2008-12-08 @ 21:13:25
URL: http://minandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saga, du är väldigt söt!! Puss från Marley

2008-12-08 @ 21:44:43
Postat av: Skruttis

Saga, du är väldigt söt!! Puss från Marley

2008-12-08 @ 21:45:22
Postat av: Torian

Bra val! Du och Log lady, det skulle ju vara perfekt. Sprida visdomar omkring sig och bara bjuda till på märkliga uttalanden... Tål att tänkas på!

2008-12-09 @ 17:09:39
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: miss outofoffice

Jag tjuvläser både min mans och min egen när jag vet att det finns viktiga mail där! Så nu ska jag gå och tjuvläsa för jag anar att jag snart vet hela mitt nyårskalas



kram

2008-12-10 @ 09:02:23
Postat av: Torian

BALSAM! :) Kanske vi kan ordna med ett stort lager när vi ses till nyår. Balsamera mig hit och balsamera mig dit. Hit med lite ordning.



Pipp!

2008-12-10 @ 09:36:26
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0