Me and Gelén Höholm

Vi har varit i Stockholm idag och tittat på My Fair Lady ( tack igen N och Z för bröllopspresenten) och damn vad folk kan sjunga! Det vill jag också göra, helst som Gelén Höholm!
Hence är jag nu intresserad av att köpa sjukt mycket ( eller i allafall en gnutta) talang, och sånglektioner, fast jag hinner nog inte börja just nu, men man kan ju kolla. Så, nån som kan tipsa om var man kan shoppa detta här i Örebro? Framför allt är jag i behov av tips om var man skaffar sig talangen, det skulle vara kanon, men vet du nån som sitter inne på prisvärda sånglektioner så sitter det också fint!

Kommentarer
Postat av: Jon

Anneli och Roine som sjöng på vårt bröllop är sångpedagoger båda två... :)

2008-12-19 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0