En fredag

och jag har inte ens skrivit om Gangsta-helgen! Jag är en sopa. Och jag tänker inte göra det nu heller, för den beskrivs, inkl bilder, bland annat här  och lite här . Själv tänker jag nöja mig med att titta på blivande brudgummens jubel när han förstod att "köttfest" äntligen skulle bli verklighet.


Och på själva köttfesten förstås....iallafall en del av den.

För övrigt sa tjockis-klubben -0.9 kilo trots den massiva köttfesten ovan beskriven och lite annat smått och gott, och jag har fått innerligt mycket positiv feedback på saker jag gör på jobbet, vilket känns bra. Två bra saker!

En sak man kan lära sig av denna veckan är: boka inte in en miljon saker på kvällarna samma vecka som du börjar jobba efter semestern! I allfall inte i min ålder! =)

Men nu är det äntligen helg igen! Vad får man äta nu?

Kommentarer
Postat av: Kattis

kött

2008-08-30 @ 18:51:47
URL: http://minandra.blogg.se/
Postat av: Skruttis

Hej Bulle! Du får äta 1. äpple 2. tomat 3. päron 4. sallad. Schhh, inte så exalterad please :). Puss från Skruttis

2008-08-31 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0