Tiiiiiitooooo? Var ääääär du?

Det sista jag läste var att Tito Beltran, efter att domen föll, hojtat: "Nu ska jag inte hålla käften längre".
Ett mycket märkligt uttalande av en man som inte har hållt käften många sekunder från polisanmälan till dom, han kollapsade, sjöng en sång om en kåt chilenare, talade ut, grät, kollapsade, bars ut, stöttades av protester  från Chile med krav på en rättvis rättegång, blev tokig för att han inte fick allergimat och anklagade häktespersonalen för att vilja förgifta honom, grät ut med sin fru framför kameran, kollapsade, hamnade på sjukhus, kunde inte andas, ansåg att han var utsatt för en komplott, ansåg att han utsattes för rasism, talade ut, grät och blev dömd. Och sa alltså "nu ska jag inte hålla käften längre".  Sen dess- knäpptyst.

Låt mig gissa- han har kollapsat?


Kommentarer
Postat av: Toria

Du! Super-IIIIIH!
Pippo!

2008-04-14 @ 08:39:29
URL: http://victorioucity.webblogg.se
Postat av: Daniel

Kul

2008-04-14 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0