Poker...

är inte alltid min bästa gren. Det brukar vara mer min gren än det är men...this is the result of the texas hold ém-jury: 

                   J.F                J.W                  J.K               M.J                 A.M

20/2         700               300                  0                   0                       X

12/3          0                   200                  0                 600                    X     

26/3         600                 X                   200                0                       X
19/4          0                     0                  700                0                     300

Tot:          1300               500               900              600                300

Men, det är bara att ge sig på det igen! Nästa gång, då jäklar!
D.F har också varit med men eftersom han bara sponsrade med 200 och sen föredrog loosa och gå hem, plus att det blev så konstigt i tabellen, gör att han inte är med i resultatlistan . Men för sakens skull kan sägas att hans summa är 0 kronor.

Dagens betraktelse är för övrigt denna ( som ovanstående gäng redan diskuterat):
Jag var inne på RFSL:s hemsida och letade efter info om våld i samkönade relationer. Hittade ett antal olika rapporter om allt möjligt varav jag fashinerat läste en som kartlade bastuklubbar i Sverige och Köpenhamn. Där finns bland annat fenomenet "glory holes", alltså det är meningen att man ska stoppa snorren i ett hål i väggen och så kan den som är sugen sitta på andra sidan väggen suga av snorren i fråga. Ett märkligt fenomen i sig, men de frågor som fastnade i mitt huvud blev: 1. Om mannen som stoppade in snorren mot förmodan inte skulle veta ( i teorin) att det var en bögklubb, skulle han då märka att det var en kille på andra sidan väggen som sög? 2. När han fick veta det, hur skulle han reagera då?
Män i min omgivning (läs J.F, J.W, J.K och A.M samt sambon som kallar sig Le Magnifique) har hävdat att man skulle 1. Inte märka att det var en kille och 2. Varierande svar från "skulle nog känt mig utnyttjad" till "det spelar väl inte så stor roll" . Intressant indeed. 
 
Okej, men tänk om det var en sugfisk då? DÅ skulle det nog bli annat ljud i Själland....kanske.

Hur som helst. Man förstår att man bor på landet när man får följande lapp i brevlådan:
Årsmöte med byalaget!
Datum *
Tidpunkt *
Gäller: Sedvanliga årsmöteshandlingar
Plats: Hos familjen Persson*
 
Hälsningar Styrelsen

Är vi med i byalaget? Vad är de sedvanliga årsmöteshandlingarna? Vad ska vi prata om? Ska man anmäla sig till någon, t.ex familjen Persson? I såfall, var bor de? Vad har de för telefonnummer?

Det ska bli olidligt spännande att gå på det mötet!!!

*den verkliga informationen har blivit utbytt för att inte alla som läser det här ska dyka upp hos familjen "Persson" på det verkliga datumet för årsmötet. För det skulle väl alla som läser det här vilja? =)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Skruttis

Jag vill också gå på årsmöte med byalaget *nyfiken min*. Finns det mjölk där tro? Det här med glory holes verkar ju galet. Mamma säger att jag inte ska bry mig så mycket eftersom jag inte är gammal nog men du och jag kanske kan prata mer om det när vi ses? Puss puss från mig... :)

2008-04-10 @ 19:06:56
Postat av: Daniel

Så smickrande mina resultat blev helt plötsligt... har nog större chans att få mina pengar att växa på ett räntekonto... Ett safe play helt enkelt.

Spännande arbete och rapporter du verkar komma i kontakt med på jobbet.

Hoppas livet fungerar bra med reducerat skara i huset.

2008-04-10 @ 19:52:50
Postat av: Daniel

På begäran...
Är inte själva grejen med glory holes att man inte vet vem som är på andra sidan. Att då bli kränkt för att det inte är den man fantiserat om att det ska vara känns lite överdrivet... Måste man se får man väl helt enkelt strunta i väggen och hålet. Eller?

Credd att du berör byalag och glory holes i samma inlägg.

2008-04-14 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0