Listlycklig!


Som virginbloggare har jag glidit runt lite och läst ikapp hos alla möjliga och omöjliga människor som inte är lika sena i starten som jag. Till min enorma glädje ser jag en och annan lista. Jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR listor, det ligger i min extremt anala personlighet. Den här har jag snott av Jessica och den tackar vi för:

Jag har:
(x) varit full
(x) fått sparken
(x) Tatuerat mig
(x ) bott utomlands
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
(x ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) legat med en medarbetare
(x) haft one night stand
(x ) avfyrat ett vapen
(x ) sett någon dö
(x) flugit
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
(x) somnat i skolan eller på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
() varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) badat i isvak
(x) sjungit karaoke
( ) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
(x ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) varit förlovad
(x ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
(x) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
(x) badat naken

Summan av det som är kvar för att få kryssa hela listan ( att få stryka/kryssa alla punkter på listan är för en listoman som mig orgasmic) är alltså:

bryta ett ben ( jag har brutit handleden men var osäker på om det räknades)
fyllt på olja på bilen ( nej. och? )
badat i isvak,
varit förlovad,
spytt i en bar, (definitionsfråga...I en bar eller i en bar ?)
varit kär i en lärare
samt
försökt köra från polisen.

Härmed utlyser jag en tävling om vart mitt nästa kryss hamnar- gissa rätt på nästa kryss och skriv en motivering. Vi kommer att dra en lycklig vinnare bland de rätta svaren, juryns beslut kan inte överklagas! Priset...äh, det beror på vem som vinner! Lycka till säger vi på grävlingsredaktionen.

Kommentarer
Postat av: Skruttis

Hej Moster, det verkar som om du har levt ett ganska farligt liv som har gjort allt det där.... *ryser*. Nu får du minsann vara rädd om dig. Men...kör gärna ifrån polisen, det verkar lagom dramatiskt *ler*. Puss Skruttis

2008-04-17 @ 08:26:23
Postat av: Toria

Jag antar att du kommer att försöka köra ifrån polisen nästa år när du varit tvungen att jobba lördag när det är mello. Då kommer du att köra ifrån polisen på väg ut till busken... amen!

2008-04-17 @ 08:42:01
URL: http://victorioucity.webblogg.se
Postat av: Kattis

men kom igen, fylla på olja kan du ju typ få avklarat ikväll. Kommer inte göra ont eller ge böter ;-)

eller skulle du inte läsa kurs?... läraren kanske ligger illa till

kramen

2008-04-17 @ 15:06:20
URL: http://minandra.blogg.se
Postat av: Fethajen

Älskling,

Eftersom jag kan påverka en del av kryssen så kanske jag är diskad?
Jag kan ju till exempel bryta ditt ben eller bli lärare :-)

Nåväl, jag tror nog att du kommer åka från polisen och samtidigt bli förbannad för att dom ligger så tätt bakom!

Puss!

2008-04-17 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0