Kärringallergi!!

Har fått kraftiga utslag av kärringallergi över hela kroppen! Att vara kärring, först och främst, handlar inte om ålder utan om att vara. Sanna Nilsen är en typisk kärring, t.ex. Dagens allergi kommer sig av att jag tillbringat en eftermiddag på en föreläsning med den värsta sortens kärringar. Typisk kärringbeteende:

1. Kom jättetidigt till föreläsningen.
2. Sätt dig väldigt långt bak.
3. När föreläsningen börjat och någon på de främre raderna öppnar munnen för att ställa en fråga, var beredd.
4. När den som vill ställa frågan hunnit till "jo, jag undrar", öppna foderluckan och skrik: VI HÖR INTE!!! VI HÄR BAK HÖÖÖÖÖR INTE!!
5. Upprepa punkt 3-4 varje gång någon försöker säga nåt ( OBS- vänta för allt i världen INTE tills frågan är ställd för att i lugn ton säga till föreläsaren att du inte uppfattat frågan)
6. Ta fikapaus och kom ihåg att klaga högt över att det hörs så dåligt i lokalen.
7.Sätt dig längst bak efter fikapausen. INTE längst fram där det finns lediga platser.
8. Upprepa punkt 3-4
9. Gå hem och var skitnöjd över att ha blivit lyssnad på en hel eftermiddag!! Din stackars jävel!


För övrigt är det intressant att de flesta tävlande röstat för " kör ifrån polisen" i förra inlägget. Jag skulle inte våga köra från polisen om det så var Tito Beltran som satt i polisbilen utklädd ti...eller jo förresten. Men inte annars. Blev stoppad för fortkörning i USA och när jag skulle gå ut ur bilen och charma koppsen skrek de i megafon "Stay in the car!! Close the door!!" eftersom de trodde jag skulle komma ut och skjuta på dem. Jag kan ha kissat på mig en skvätt.


Kommentarer
Postat av: Torian

Erk för kärringarna! Beskrivningen tog mig tillbaka både till AF och till Telia, huh hemska tanke!


Men du har ju varit sååå bestämd om att du minsann INTE ska ha nån gammal ring på fingret så då tänkte jag att det fick nog bli p'lisen. Annars måste jag säga att förlovningen hade legat bra till :-)

Själv ska jag försöka av texten om de löpande banden av köttyp idag... JAG VILL SOVA!

Pipp!

2008-04-18 @ 08:59:15
URL: http://victorioucity.webblogg.se
Postat av: Nita

Känner igen kärringarna allt för väl. Erk!
Här har du min bloggadress!

Klem!

2008-04-18 @ 10:08:26
URL: http://nitingen.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0