Insamlandet av points

Insamlandet av vuxenpoints

Idag ligger jag på så mycket vuxenpoängsplus så jag skulle kunna ha råd att göra nåt Überbarnsligt i helgen:
1. Lämnade in bilen Dr Get på 1-årsservice och betalade sjukt mycket pengar för det. 2. Blev inbjuden till Skruttibangbangs dop där jag ska hålla ett vuxet tal. 3. Hade en lång diskussion med en väninna ( ja, den var avsiktlig...väninna....) om att binda eller inte binda ränta, banklån, borgen och begravningar, på en väldigt vuxen nivå. Och detta förrutom mitt sjukt vuxna jobb ( ja, inte när jag läser konstiga rapporter då ) På lördag kväll ska jag busringa.

Förutom att vara väldigt vuxen är jag väldigt irrationell. I december när jag satt och svor över en tenta lovade jag mig själv att ALDRIG mer plugga. I går anmälde jag mig till " en liten kurs"....det är alltid så det låter...."en rolig liten kurs"...varför lär man sig inte?

Var inne hos http://detfixarsig.blogspot.com/ och skrev en kommentar. När det skulle verifieras kunde man välja att göra det på vanligt sätt eller så kunde man klicka på en rullstolssymbol så skulle man få siffror upplästa för sig. LOL Eh??? För de blinda som trots att de är blinda skriver inlägg sittandes i rullstol? För samtliga handikappade, inkl inläggsskrivare med portvinstå eller schizofreni?? Jag fattar inte.
Skrev för övrigt en kommentar om detta på ovanstående länk. Den försvann. Jag kanske kvalificerar mig för rullstolssymbolen?


Kommentarer
Postat av: Toria

Kanske det är dags att arrangera en travtävling igen? :-)

2008-04-11 @ 09:14:41
URL: http://victorioucity.webblogg.se
Postat av: Morgongrävlingen

Vart ska vi busringa?
Nå´t sån´t här kanske:

- Är det storm på Storgatan?
- Ja
- Håll i hatten då!

Eller så kan man ju beställa mat på en kinarestaurang och säga att man heter Knurra, och sedan hoppas på att de repeterar namnet... :-D

Puss!

2008-04-11 @ 12:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0